24.2.07

Helaas actiecomité?

www.tuindorp-vreewijk.nl

1 Comments:

At dinsdag, 27 februari, 2007, Anonymous Anoniem said...

hieronder ziet u de letterlijke brief die ik als voorzitter van de stichting heb gestuurd naar de leden van de stichting. Misschien is dan het één en ander duidelijk.

----****-----

Aan de leden van de stichting en het actiecomité.

Vandaag heb ik, na overleg met een aantal personen in mijn directe omgeving, besloten het voorzitterschap van de
stichting per direct neer te leggen. Hoofdzakelijk omdat het blijkbaar moeilijk is voor een aantal mensen van de stichting om normaal met mij om te kunnen gaan. Dit is wel gebleken op de nieuwjaarsreceptie van de Bewoners Organisatie Vreewijk en Vrelom.

Dat er mensen zijn die het mij niet gunnen dat het eindelijk na 11 zware jaren een beetje voor de wind gaat, daar kan ik mee leven, maar dat mijn complete gezin, inclusief mijn kinderen van onder 5 jaar, worden genegeerd vind ik werkelijk asociaal. Gelukkig is het meer mensen die dag opgevallen, dit gezien de reacties die ik heb gekregen en de reacties op de site van Bree Maarland. Ook het aanwakkeren van geruchten over mij, en mijn gezin door diverse leden van het comité stuit mij tegen de borst. Hoe durven jullie rond te bazuinen dat ik een huurschuld zou hebben, te gek voor woorden, alsof Com.wonen mij dan een andere woning zou geven. Dit was voor mij de druppel.

Ik heb de eerste nieuwsbrieven van het comité nog eens nagelezen, en volgens mij was het comité er voor ALLE
bewoners, dus ook voor de mensen die weg wilden, om welke reden dan ook, maar gezien het grote aantal uitverhuizingen en de kritiek die te lezen is op de site van Bree Maarland, worden alle beloftes overboord gegooid. Dit vind ik werkelijk schandalig, en met mij dus veel meer mensen.

De spullen die ik nog heb gevonden na de verhuizing zitten in een doos en zal worden afgegeven bij de Bewoners
Organisatie Vreewijk, daar kunnen de spullen opgehaald worden. Ik heb geen behoefte aan personen aan de deur of
telefoon. Ik heb verder GEEN spullen meer die van belang zijn. In geval van de diverse e-mail kan ik kort zijn, die kan ik dus niet meer terug halen, dus die zijn gewist.

Ik hoop oprecht dat de sloop geen doorgang vind, maar hoop dat er eerst eens nagedacht gaat worden door de mensen van het comité en dat er weer voor ALLE bewoners wordt gevochten.


Het gaat jullie goed,


Henk Riethoff

 

Een reactie posten

<< Home